poniedziałek, 25 lipca 2011

już poo . xd

już jest poo zakupach . ! ah ... kocham too ! w jednym sklepiee siedziałam okołoo poł godzinkii ( dłużej siee niee dałoo ) . matkaa siee drzee , ojciec siee drze , brat beczy , a jaa z siorką skaczemy poo sklepach . mojaa mamaa , pozwoliłaa kupić mi tylkoo 3 bluzki , spodniee i dwiee paryy kolczyków , daciee wiaree ? naa szcześciee Izkaa jest przygotowanaa ! mam swoją kasee . noo , a teraz fotki




35 zł . matkaa kazałaa kupić . róż , blee . noo alee nic . całkiem spokoo . boo w czachy to " niee , niee , jesteś za młóodaa " wrr _ x3



37 zł cudem wywalczyłam , żeby kolor był niebieski , a niee róż . ah , taa mojaa mamaa . xdd

 40 zł . możee i róż , alee ładnaa . matkaa poparłaa mój wybór . ^^






52 zł . boskaa . ! nareszciee mój wybór . xdd



15 zł . cool torebkaa , noo niee ? xdd






69 zł. rureczki . xdd


25 zł . kolczyki . xdd


muminki się cieszą , z radością nam spieszą , mumiiiiiinkiiii ! xdd



niee chcee mi siee już . alee mam jeszczee naszyjnik z sową , 2 szaliczki i dwiee pary butów .


Paa . _x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz